En liten bok om starka känslor

Nu går den att beställa: En liten bok om starka känslor av Anna Sjölund, Mica Sethfors och Mathilda Wiman. Ja, precis. Den Mathilda. Min Mathilda.

Helt oväntat kom boken upp hos bokhandlarna ikväll, en vecka innan officiell release. Mathilda är ganska chill numera. Jag vet, jag vet, men det hinner hända mycket på tjugo år. I all synnerhet med affektregleringen, som ju faktiskt fortsätter att utvecklas hela livet.

Mathilda är som sagt ganska chill numera, men när hon såg boken på Adlibris hemsida, och sitt eget namn där bredvid den, lyste hon som en sol.

”Mitt namn står faktiskt där”, sade hon stolt. ”Nu har jag gett ut en bok på riktigt!”

”Vänta du bara tills den kommer i posten och du får öppna den och känna nybokslukten” sade jag, som gjort den här resan några gånger förr. ”Det blir aldrig gammalt. Det är lika magiskt varje gång.”

Mer detaljer kommer! Men boken är, som sagt, några dagar tidig, och vi var inte alls beredda på att den skulle komma ikväll.

2 reaktioner på ”En liten bok om starka känslor

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.