Insikt

”Vad har varit roligt och mindre roligt?” frågade jag flickorna, medan jag backade ut bilen från parkeringen.

”Det var kul att prata med Bo!” sade Hannah.

”Jag tror Bo tyckte det var roligt att prata med er också. Han får ju ibland höra om saker ni gör eller säger, precis som ni ibland får höra om saker han gör eller säger. Och det är alltid trevligt att ha ett ansikte på folk, och veta hur de låter”, sade jag, och sneglade bakåt på Mathilda.

”Ja”, instämde hon. Så var hon tyst ungefär trettio sekunder innan hon förvånat tillade:

”Jaha! Jag kom just på att bara för att jag vet hur Bo ser ut betyder det inte att han vet hur jag ser ut!”

Kommentera

