Eller inte.

Jag försöker introducera 80-talets slogan ”frukt är godis” för mina aspie-barn. De tittar oförstående på mig. Så säger den ena:

”Frukt är inte godis. Frukt är frukt.”

7 responses to “Eller inte.

  1. Frukt är SOM godis. Pröva det. 😀

  2. Frukt är godis med bra PR

  3. Godis ska vara gott, annars är det inte godis!
    (följaktligen äter jag t ex inte biologiskt nedbrytbar plast som vingummin och bilar: Här får alla fylla i med de sorter de inte tycker om.)

  4. Frågade mina tjejer samma sak. Fick också precis samma svar. Frukt är frukt!

  5. Pedra Gustafsson

    Hej! Var på din föreläsning i Trollhättan. Intessant att lyssna på dig 😀. Du har inte funderat på att starta en pod där du tar upp olika exempel på metoder och vardagsproblem. Du kan bjuda in andra ”experter” och intervjua dem osv. Det skulle vara intressant att lyssna på. Med vänlig hälsning, Pedra

Kommentera

