Presenter

”Men varför gav de mig den när jag inte sagt att jag ville ha den?” Undrar Noah.

”Folk, förstår du. De ger en saker som de TÄNKER sig att man vill ha…” säger Mathilda.

Kritiskt säger hon det. Som om hela idén med presenter liksom solkats av detta med att människor GISSAR vad andra människor vill ha.

4 responses to “Presenter

  1. Pingback: M som i underbar | Pearltrees

  2. Haha! Jag är team Matilda på den. Men Min lilla autist är den mest tacksamma presentmottagare man kan tänka sig. Allt hon får av någon är fint och bra och får aldrig slängas…

    L: -Mamma var är den rosa plastbiten jag fick av X när jag var fyra.
    Öm moder:-Rosa plastbit säger du… Titta på den söta ekorren!

  3. Jennyinthewoods

    😂😂😂

Kommentera

