Inte precis

Mathilda har sovit hos mormor och morfar.

”Jag kände mig lite ensam på kvällen så jag knöt ihop filten så här”, säger hon, och visar upp en dockfigur med ett tydligt huvud, armar och ben.

”Smart! Du gjorde en trasdocka”, säger jag.

”Inte precis. Det är en filt.”

One response to “Inte precis

  1. Jag älskar Mathilda när hon säger såna där saker som min hjärna tänker men som jag med åren har lärt mig inte alltid är uppskattade att släppa ut 😀 Tack för att du berättar dem för oss, och tack till Mathilda för att hon finns!

Kommentera

