Bokstavligt

”Mathilda, det ligger kläder som är dina på mitt golv.”

”Ja? Jag har lagt några på din säng också.”

4 responses to “Bokstavligt

  1. Åh, jag har en dålig vana att fråga vem som ska hänga upp ytterkläderna som ligger som korvar på golvet i hallen.

    Jag brukar få väldigt sanningsenliga svar på den frågan.

  2. ”Okej, tack för informationen. Då vet jag”

    Jag har den dåliga vanan ställa retoriska frågor. ”Ska vi ta och gå och lägga oss….?”. Gissa hur bra det brukar fungera.

Kommentera

