Lågaffektivt förhållningssätt: Nanoversionen

lagaffektiv_nanoversion_wiman_stor

Lågaffektiv nanoversion. Hoppas ni gillar den lika mycket som mina åhörare brukar göra!

Den här powerpointbilden kom till när jag snabbt behövde improvisera ihop två minuter om lågaffektivt förhållningssätt. Den har alldeles för många meningar och alldeles för många ord. Men den har blivit kvar ändå, av ett enda skäl: Mobilerna kommer fram!

Varje gång jag har med den här bilden börjar massor av åhörare att treva efter sina mobiler och ta foton. Många fler än för vilken annan bild som helst, trots att de andra är snyggare, renare och lättare att läsa.

Så jag tänkte att jag lägger ut den här också, så att den kan komma många fler till del.

One response to “Lågaffektivt förhållningssätt: Nanoversionen

  1. Pingback: M som i underbar | Pearltrees

Kommentera

