Det du inte ser. 

Fantastisk dag i nöjespark. Barnet helt ointresserad av djuren. ‘Aha, en kanel!’ säger han lojt och springer sedan vidare mot höjdpunkten för dagen – de oemotståndliga karusellern…

Om blickarna. Och det du inte ser.

Källa: Det du inte ser. 

2 responses to “Det du inte ser. 

  1. Hej! Tack för en väldigt fin, personlig och kärleksfull blogg!
    Jag är själv mamma sedan 6 månader tillbaka till en jättefin liten kille. Dock förstörs mycket av den här tiden av en gnagande oro som äter upp både mig och njutningen av allt med familjeliv heter. En oro och rädsla för något jag inte vet något om. Hur tidigt kunde ni märka att allt inte var ”inom det normala” gällande er Matilda? Vad var det ni märkte det på?
    Om du vill får du gärna maila mig, en orolig mamma med många frågor. Det skulle jag uppskatta väldigt mycket, men jag har full förståelse om du inte gör det!

    Med vänlig hälsning, Jenny
    Jenny_108@hotmail.com

    • Hej Jenny! Om du oroar dig och något känns fel är det kanske bra att ta upp det med BVC? Mathilda har alltid varit speciell. Även i magen. Men det var runt två års ålder som vi började fundera på allvar, då det blev tydligt att de jämnåriga betedde sig helt annorlunda. Jag hinner inte svara på frågor tyvärr, men önskar dig all lycka! /Tina

Kommentera

