Ögontrassel och bloggtorka

Hej kära läsare!

Jag har strul med ett öga och svårt att läsa; blir det mer än några rader blir jag illamående, yr och får ont i huvudet. Jag har inte glömt dig, det funkar bara inte så bra att läsa och skriva just nu. Eller; jag kan skriva utmärkt väl, men jag kan läsa det jag skrivit, och inte heller läsa längre kommentarer. Så det funkar ju sådär, kan man säga. 😛

Det är bättre än för nästan två veckor sen när det drog igång, men inte så värst bra. Jag ska försöka svara på alla kommentarer, men får ta det lite i taget. Nu har jag till exempel gravt övertrasserat dagens läsekvot, känner jag på bultandet innanför ögat. Men försommaren är ju fullt av annat spännande, så jag räknar med att du har mycket att göra tills vi hörs igen!

Tina

7 responses to “Ögontrassel och bloggtorka

  1. Jag började nästan bli orolig på riktigt!
    Tur du skrev hehe.
    Välkommen tillbaka!

  2. Krya på dig! Kram ❤️

  3. Krya på dig❤️

  4. Krya på dig!

  5. Jennyinthewoods

    Krya på dig! Hoppas verkligen du snart mår bättre! kram!

  6. Krya på dig och vila ögat vi väntar på dig ,,,,,,,

  7. Krya på dig. Du får ”skaffade sekreterare. En som läser upp och sedan nedtecknade dina svar! He hehe. .. tänk vad härligt att ha en sån.

Kommentera

