Lagom?

Lagom är inte precis ett ord som existerar i vår familj. Jag tänkte ju att barnen behövde lite musikalisk allmänbildning, så jag köpte hem ”Sound of music” i torsdags…

På frågan ”kommer de någonsin att se någon annan film igen?” är svaret entydigt ”ja”. För dokumentärer om familjen von Trapp och/eller andra världskriget går jättefint att titta på! Också!

4 responses to “Lagom?

  1. Kan man göra något annat än noll till hundra? O_o

  2. 😄 Den filmen såg jag med min mamma på bio 1980 tror jag att det var, då var jag 7 år. Den är och kommer alltid att vara en av mina absoluta favorit filmer/musikaler. ❤️

Kommentera

