Morgonstatus

Kvällen slutade relativt bra, efter en eftermiddag när Mathilda frustrerat fräst ”Men det är inte BRA att småäta!” när jag försökte övertyga henne om att det är en bra idé att äta igen ifall man råkar bli jättehungrig bara en timme efter middagen, bestämde hon sig till slut ändå för att det där med att äta kanske inte var så dumt.

Morgonen började inte lika bra. Jag försökte sticka åt Mathilda en bit godis, i syfte att få upp blodsockret rätt snabbt, vilket tycktes vara av nöden. På hennes reaktion, ett sorts kombinerat väsande och skrik, kunde man ha trott att jag försökte förgifta henne. Hepp.

2 responses to “Morgonstatus

  1. Vill bara tacka för allt du delar med dig i din blogg. Den ger mig styrka! Utan den vet jag inte hur jag hade orkat vissa dagar. Idag är en sådan dag😔 Tack❤️

Kommentera

