”Den bästa dagen i mitt liv”

Hannah har haft ”Den bästa dagen i mitt liv. Jag KAN inte vänta ett helt år på att det ska hända igen!”

Vi andra har också haft en bra dag. Jättebra för vissa, bara bra för andra. Hade önskat lite mer förberedande information, nu blev det lite rörigt för barnen att välja aktiviteter, men ändå trevligt och på en lagom nivå. Tummar upp!

4 responses to “”Den bästa dagen i mitt liv”

  1. Hej! Vi träffades vid bokborden idag, och det är jag jätteglad över att vi gjorde. Du är en härlig person.

  2. Vad skönt att det blev bättre än din spontana reaktion 😀

    • Jag har verkligen sett fram emot den här dagen, så det där handlade mest om en knepig morgon och dåliga erfarenheter. Inte specifikt om detta. Men tack! 😀

Kommentera

