Jag har på riktigt varit ofrivilligt vaken hela den här natten. Nej förresten, jag minns inga klockslag mellan 2 och 3. Så nästan hela den här natten. Låt mig uttrycka det så här: det blir inte lättare med åren.

Turligt nog har jag stora delar av dagen för mig själv. Barnafadern får eventuellt sällskap av en väldigt trött tolvåring som inte ska till skolan och kasta några stolar idag. Jag har ännu inte bestämt oss för vad dagsformen kräver.

‪#‎autismvardag‬.

2 responses to “

  1. ❤ Styrkekramar till dig från mig! ❤

  2. Tack! lite mör idag… Men men. Sova en stund på tåget och så på’et igen. 😀 På väg till Linköping för att föreläsa!

Kommentera

