Hallförvirring #‎epicfailmom‬

Man kunde tro att en rutinerad autismmamma aldrig ens skulle få för sig att säga nåt i stil med ”nu får du inte göra nånting som inte hör till kvällsrutinen” till sin nyinkomna, autistiska tweenie som står mitt i hallen. Men ibland visar sig även rutinerade mammor vara ovanligt noob.

Barnet ifråga har ännu inte hämtat sig från chocken att inte få lov att ta av sig ytterkläderna.

3 reaktioner på ”Hallförvirring #‎epicfailmom‬

  1. Förlåt men jag drog ett liten minifniss här.
    Jag är inte så rutinerad med min dotter, adhd oxh autiska drag
    Jag lär mig varje dag nytt. Och tränar. men just nu gör jag såna sk tabbar som du gjorde här ovanför mest hela tiden

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.