Ny bok av mig och Bo Hejlskov Elvén​: Barn som bråkar

Bok av Bo Hejlskov Elvén och Tina Wiman: Barn som bråkar - Att hantera känslostarka barn i vardagen I början av denna månad, närmare bestämt den 9 november, släpps min och Bo Hejlskov Elvéns nya bok: Barn som bråkar – Att hantera känslostarka barn i vardagen. Årets julklapp tänker jag, och jag är heeeeeelt opartisk! 😉

Nej men allvarligt, jag ser fram så otroligt mycket emot att se den här boken tryckt och klar. Och jag tror att den kommer att påverka många människors vardag positivt.

7 responses to “Ny bok av mig och Bo Hejlskov Elvén​: Barn som bråkar

  1. Julklapp till mig själv Kanon!!!
    Det är just det hur f,, gör vi med vår så viljestarka otroligt svårhanterliga dotter i vår vardag. Verktygslådan är totalt tom och vi går på tårna o jag känner mig ibland som fången i mitt eget hem pga av alla utbrott och ovilja av dottern att ens komma utanför dörren

  2. Hej Tina!

    Grattis till det stundande boksläppet! Spännande att se hur boken tas emot!?

    Ha en fortsatt bra dag!

    Kram 💕

    Skickat från min Windows Phone ________________________________

  3. Grattis!
    Har en hel hög med böcker jag vill läsa men er bok ska jag garanterat lägga högst upp i högen! 🙂

  4. Åh, vad jag ser fram mot att läsa denna bok!

Kommentera

