Bokdags?

Efter ett par dagar i migränträsket är hjärnan trött. Jag bläddrar förstrött bland blogginläggen och plötsligt slår det mig: Jag har inte gett ut en bok på två år. Tanken skaver lite, trots att min och Bo Hejlskov Elvéns bok ”Barn som bråkar” kommer att komma ut i höst om allt går planenligt.

Kanske är det dags för en bloggbok igen. Jag vet inte. Vad tycker du?

4 responses to “Bokdags?

  1. Jaaa! Skriv böcker! Har nu läst den superbra boken ”problemskspande beteende”, som verkligen kastar ljus över autismspektrum mm. Blir otroligt spännande att läsa er bok om barn och bråk!

    Tycker annars att det är sällsynt med bra texter på det här ämnet, så du kan verkligen göra skillnad med dina texter. Alla vinklar är välkomna😀

  2. Jag supergillade din bok Superperfekta och längtar till hösten då din och Bos bok äntligen kommer ut. Två av mina profeter tillsammans kan ju bara bli bra! Skriv gärna mer böcker. Alltid kan det väl nå ut till några fler än oss redan frälsta!

Kommentera

