Föreläsning: Att jonglera vardagen – När familjens projektledare inte kan säga upp sig.

Bara helt kort:

Välkommen på föreläsning med mig och Sara Kvist i Stockholm den 26 maj kl 16-18.

”Att jonglera vardagen – När familjens projektledare inte kan säga upp sig.”

Tips, skratt och allvar om att överleva familjelivet i en extrautrustad familj.

Pst: Om nån förening känner att ni blivit missade i utskick av rabattkoder är det bara att kontakta Sara Kvist eller mig. Vi är visserligen rätt duktiga på att jonglera, men ibland märker man inte att man tappar en boll förrän nån berättar det…

Anmäl dig här: www.dinkurs.se/projektledare

Om vi kommer till Göteborg, Malmö, Linköping eller nån annanstans? Tja, rösta här på vilken stad du hoppas på, så får vi se!

4 responses to “Föreläsning: Att jonglera vardagen – När familjens projektledare inte kan säga upp sig.

  1. Jag kommer inte in på länkarna du har skrivit. För vem är föreläsningen? Bara professionella eller får vem som helst komma? Kostar det? Jag vill komma! 🙂

  2. Åh, jag vill så hemskt gärna komma! Jag vet inte hur snabbt det blir fullbokat men ska se om jag kan få tag på en rabattkod från Attention så att jag får råd. Tack för svar, hur som helst. NU fungerar det när jag klickar på länkarna. Sist hände ingenting, men det kanske var min dator som knasade.

    Kram till dig du fina!

    • Åh så bra att det funkar nu! Och jag hoppas du kan komma! Fullbokat tror jag inte det blir så fort, även om bokningarna trillar in i en jämn takt. Hoppas!

Kommentera

