Kompetent

Kliver ut från BUP och känner mig: Klokare än innan, säker på vad jag ska göra, tillräckligt kompetent, modig och sedd.

Jag vet att många föräldrar sällan eller aldrig får uppleva det, så jag vill bara dela: Så här är det när ens barn har en riktigt skicklig och påläst BUP-psykolog. Det är så det ska vara.

Och jag tänker att kan jag få föräldrarna jag i min tur möter att känna sig så, då faller så mycket annat på plats. För så beroende är slutresultatet av hur vi får andra att känna sig.

2 responses to “Kompetent

  1. Vad glad jag blir för din skull 🙂

Kommentera

