Miljonjubileum för bloggen

Utan att jag riktigt märkte det passerade M som i Underbar miljongränsen. Fler än en miljon visningar sedan starten. Kolla bara:

1miljonVisningar

För ett antal år sedan behövde jag någonstans att samla tankarna kring Mathilda, med oändlig nervositet inför en utredning som skulle förändra våra liv. Till det bättre, kanske ska tilläggas. Så jag startade en blogg, ”M som i Underbar”. M som i Mathilda.

En miljon gånger sedan dess har nån bestämt sig för att gå in på bloggen, och kanske läsa några ord. Jag skulle ljuga om jag sade att jag ens är i närheten av att förstå hur många visningar det är. Coolt. Läskigt. Hedrande. Fantastiskt.

Tack!

6 responses to “Miljonjubileum för bloggen

  1. Underbart!!! Stort Grattis Tina !!! 🙂

  2. Tack tack tack för att du skriver, det är till stor hjälp, du sätter ord på det så bra!

  3. Grattis! För mig är det en tröst att läsa din blogg. När jag känner mig sliten, ensam och utan energi så är det befriande att läsa om dig och ditt barn i liknande situation. Dessutom skriver du fint och värdigt kring dessa svåra frågor.
    Kram från en annan ast-mamma!

Kommentera

