Andas. Länge.

”Mathilda. Du ska inte sitta och läsa i soffan efter maten medan alla andra klär om till pyjamas. Kvällsmaten är ju början på kvällsrutinen. Förstod du inte det?”

”Nej.”

*andas*

One response to “Andas. Länge.

  1. Jag följer dina inlägg och känner igen mig så mycket i dina rader. Är mycket tacksam att min fina vän i Australien som följer din blogg rekommenderade den till mig! 🙂 Jag i min tur tipsade en god vän som nu har mejlkontakt med dig! 🙂 Dagens teknik är fantastisk på det sättet. Önskar dig och din härliga familj en mysig julhelg!
    Julkram Anna

Kommentera

