Sjalvänner och alla andra: BäraNära öppnar igen

För alla som känner mig sedan gammalt vill jag bara berätta här också att jag relanserar BäraNäras mönsterbutik idag, men nu med nedladdningsbara mönster och direktbetalning via paypal.

De gamla sysidorna med tips och länkar kring att sy bärselar, bärsjalar och barngrejer finns också, men eftersom de är bra gamla vid det här laget finns säkert många inaktuella länkar (jag startade BäraNära under 2005 när jag var föräldraledig och bestämde mig för att det var dags att jag lärde mig HTML :-O). Men där är nog aktuella länkar också så det räcker. 😉

I alla fall, mina mönster till drakhuvor (fortfarande Mathildas favorit så här många år senare), Mei Tai (bärselar), bärpåsar och annat finns nu att få tag på igen. Välkomna!

2 responses to “Sjalvänner och alla andra: BäraNära öppnar igen

  1. Lägg av! Är DU BäraNära..?? 😁 Wow! Äldsta dotter kom ju -06 och jag gick in i ett väääääldigt starkt sjalintresse. Besökte ofta BäraNära, vill sy en drakhuva men fick aldrig tiden… 😕 Attans vad driftig du är! Skulle fortfarande vilja ha en stark meitai till minsta tjejen, till alla såna tillfällen då hon blir ”maxad” av intryck – o storebror har lagt beslag på vagnen med den härliga suffletten… Bär i en regnbåge, o den är ju jätteskön men helt enkelt lite för stor att ha med sig nu..

Kommentera

