ADHD awareness month hela oktober 2013

Hela oktober är ADHD Awareness month. Temat i år är ”Alla älskar någon med ADHD/ADD”. På M som i Underbar kommer jag att lägga upp flera länkar till läsvärda bloggar under månaden, och på facebooksidan blir det roliga serier, memes och citat varje dag, hela oktober.

Häng på du också! Skriv till media, blogga, dela, debattera och hitta på glada, allvarliga, tokiga aktiviteter. På ADHD Awareness Swedens sida (facebook) kan du kolla in vad andra gör i evenemangskalendern, eller dela med dig av aktiviteter.

Jag älskar någon med ADHD/ADD. Gör du?

3 responses to “ADHD awareness month hela oktober 2013

  1. Hej.
    Jag har precis läst ut din bok. Många små skratt men fler så kallade aha upplevelser fick jag.
    Jobbar som personlig assistent och läser just nu Handikappvetenskap – autism då jag vill förkovra mig mer i det jag jobbar med.

    Väldigt imponerad av eran ork och kämpande. Jag som personal kan också bli engagerad men hur som haver så går jag hem när arbetstiden är slut.

    Ha en riktigt bra helg och tack för en mycket bra bok och blogg.

    Mvh Helen

  2. Tack för det, Helen! Det värmer!

    /Tina

  3. Tack för att du påminner om månadens ADHD-firande 🙂 På din fråga svarar jag att jag älskar alla som har ADHD 😉 Det låter väl konstigt, alla är ju egna individer och det är ju individer man älskar – inte ett funktionshinder. Men om jag ska vara ärlig så smälter mitt hjärta för de flesta med ADHD…. 🙂

Kommentera

