Idéer för träningsmaterial

Jag håller på med att fylla på förråden av träningsmaterial inför sommarlovet, och upptäckte att Pinterest är en riktig guldgruva för att hitta kreativa, roliga och pyssliga saker som också tränar olika förmågor. Klockan på bilden ska bli mitt nästa projekt.

Jag har samlat en massa idéer på en tavla som jag kallat TEACCH autism and more”. Välkommen att titta in du också! Klicka på en bild för att se den större. Klicka på bilden igen för att komma till själva sidan, där det kan finnas fler bilder, förklarande text mm.

Vad har ni för träningsmaterial som är roligt att göra och roligt att använda? Vad skulle du behöva träna för förmågor?

Pst! Dela inlägget så att andra som är intresserade också får läsa!

2 responses to “Idéer för träningsmaterial

  1. Oj vad spännande! Här ska jag kolla mera och spara! Kram!

  2. Jag behöver också nya idéer! Tack!

Kommentera

