Blunda och önska

Hej universum. Jag förstår att du haft mycket på sistone eftersom mina nycklar fortfarande är försvunna. När du har tid så får du gärna fixa fram dem från ditt grannuniversum som jag antar att de försvunnit till genom ett hål i tid-rum-väven eller möjligen ett ytterst kortvarigt svart hål medan du och det andra universat tog en fika och pratade gamla minnen häromdagen.

Bild av KeySeeker sakfinnare från Jula.seJag tänkte att du kunde göra mig en annan liten tjänst i alla fall. Skicka en sakfinnare från Jula åt mitt håll. Det är ju bara från vår egen dimension, så jag tänkte att det kanske går snabbare? Tack på förhand!

3 responses to “Blunda och önska

  1. Sakletare har vi fått från hjälpmedelscentralen utan kostnad, vilken skillnad den gör i vardagen 🙂

  2. Jag behöver också hjälp att hitta saker. Till exempel en bok som jag håller på att läsa som helt plötsligt bara är försvunnen. Skittrist! 😦

  3. Jag hittade och beställde de här: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310535150887

    Får väl rapportera sen! 😀

Kommentera

