Välja aktiviteter på lediga dagar

Att välja aktiviteter på lediga dagar är inte lätt. Då kan man behöva visuellt stöd i valen. Idag tror jag att vår välja-pärm ser ut ungefär så här:

inget_att_gora

Fler föräldrar än jag som ser fram emot sommarlovet?

Dela inlägget om du gillade det!

2 responses to “Välja aktiviteter på lediga dagar

  1. HAHAHAHA HA HA HA HA HAHA HA HA HA SAMT HA! Jaaaa åh vad jag ser fram emot sommarlovet! Och redan den här veckan har vi ju något fantastiskt att se fram emot! Kristi himmelfärd erbjuder inte mindre än FYRA lediga dagar i sträck så här mitt i skolsäsongen. Hurraaaa (NOT)

  2. Får magknip när jag tänker på all denna ledighet styrd av fem hjärnors impulser ;)! Kanske är det dags att skapa en välja pärm?

Kommentera

