Fin recension och nya ex av Superperfekta från tryck

Jag fick en recension som gjorde mig så glad så jag ville dela den med er: http://adahd.blogspot.se/2013/03/superperfekta-av-tina-wiman.html

Glad blev jag också när nästa omgång böcker damp in i min hall från tryckeriet. Väldigt glad är jag också över att fler än hälften av dessa nytryckta skönheter redan är bokade. Fantastiskt! Det är roligt att skriva när ni läser! ❤

Det går att beställa fler böcker nu, mejla mig på prematurmamma at gmail.com bara, och kom ihåg att skriva adress och antal böcker. 215 kr/bok, och då är den signerad. 😀

One response to “Fin recension och nya ex av Superperfekta från tryck

  1. Det var verkligen en superperfekt recension! Och nu är jag ju jättesugen på att läsa boken! 😉

Kommentera

