Kraschlandning

OK, folks. Nu är det så här: Mathilda är totalt orkeslös.
Jag trodde jag hade sett det mesta vad gäller barnet ifråga, men nu funkar inget. Jag tillbringar mina dagar i genomsnitt en halv centimeter från ett barn som inte äter utom ytterst motvilligt, inte orkar byta om från pyjamas till dagkläder och får utbrott på utbrott.
Så den här familjen tar time-out nu. Bara så ni vet.
6 responses to “Kraschlandning

  1. Åh, kärlek och tålamod och värme och energi till er ❤

  2. Mod och styrkekramar! Vi väntar här och läser gamla bloggposter sålänge.

  3. En stor styrkekram genom cyberrymben!

  4. Åh, jag vet hur du har det just nu. Jag tänker på er och hoppas av hela mitt hjärta att ni finner styrka och kraft för att orka er igenom denna situation. Livet är inte så enkelt alla gånger så ta er time out så länge som ni behöver.
    Stor kram från mig

  5. Stor kram till er!

Kommentera

