Superperfekta – Äntligen här!

Superperfekta. Mathilda är autistisk. Eller kanske har hon autism. Vi har Mathilda och hon är underbar.

Superperfekta. Mathilda är autistisk. Eller kanske har hon autism. Vi har Mathilda och hon är underbar.

Och äntligen, äntligen kom det stora bokpaketet!

Superperfekta. En bok om livet med neuropsykiatriska funktionsskillnader i familjen. Här går den att köpa, till rabatterat introduktionspris.

Gör mig glad och dela länken! 😀

6 responses to “Superperfekta – Äntligen här!

  1. Visst är det en mäktig känsla! Fyra kartonger stod i min hall förra tisdagen, nu har jag bara två kvar! Kom min bok fram ordentligt till dig? Ser fram emot din! Har för mig att jag stämplade adressen på baksidan, säg till annars så skickar jag den!

    • Åh, förlåt, ja den har kommit fram och jag läser för fullt. Lite kaosiga veckor. Jag har packat en till dig, ligger i högen som ska skickas. Kram!

  2. Jag har precis läst ut din bok och bara känner: Yeeees, a soulmate!

    Jag har inte fallenhet för att skriva och jag behöver inte! Om jag vill ge någon en inblick i mitt liv så kan jag köpa och ge bort Superperfekta till den personen.

    TACK! TACK :)) TACK<3

  3. Vad glad jag blir, Emelie, tack! Nu är ju Extra allt, nästa bok, på väg också. 😀

  4. Vill så gärna köpa boken, men det går inte på den engelska sidan… Finns den ngn annan stans?
    Med vänlig hälsning, Jessica

Kommentera

